Meniu
Meniu
Jūsų krepšelis

Garantija

Dviraciupasaulis.lt garantuoja, kad visos pateikiamos prekės yra kokybiškos, originalio ir atitinka gamintojo nustatytus techninius parametrus. Siekiant pasinaudoti gaminių garantija, būtina griežtai vadovautis gamintojo ir/arba pardavėjo pateikiamomis naudojimo instrukcijomis ir laikytis nustatytų techninės priežiūros periodų.

Prekių pardavėjas MB Hesperija, toliau „Pardavėjas“  įsipareigoja teikti garantijos paslaugas. Pirkėjams, įsigijusiems prekes dviraciupasaulis.lt asortimento, taikoma ne mažesnė kaip dvejų metų – 24 mėn. garantija. Tam tikais atvejais, prekių gamintojai gali nustatyti ilgesnį arba trumpesnį garantijos terminą, kuris bus nurodytas prie prekės aprašymo arba pridedamose instrukcijose. Tai atvejais privaloma vadovautis gamintojo nustatytu garantijos laikotarpiu ir sąlygomis. 

Garantinio laikotarpio pradžios data yra fiksuojama nuo momento, kai prekė buvo perduota kurjerių tarnybai. Garantija taikoma tik tuo atveju, jei pateikiamas pardavimo sąskaitos faktūros ar kitokio tipo dokumentas, įrodantis įsigijimą iš Pardavėjo. 

Gedimai, atsiradę dėl gamybos defektų ar naudotų žaliavų kokybės, garantinio laikotarpio metu šalinami nemokamai. Garantinio remonto specialistas atsakingas už gedimo priežasčių nustatymą, patvirtina arba atmeta sprendimą dėl garantinio remonto taikymo. Jei garantinio remonto meistras konstatuoja, kad gedimas ar gamybos klaida yra nesutaisoma per priimtiną terminą, arba produktas visiškai netinkamas naudojimui, Pirkėjas turi teisę prekę pakeisti į analogišką arba grąžinti už ją sumokėtus pinigus.

Nutikus garantiniam gedimui:

1. Glaustai el. paštu  info@dviraciupasaulis.lt praneškite Pardavėjui apie gedimą, nurodant gedimo ypatumus. Įtraukite prekės užsakymo numerį arba sąskaitos faktūros numerį. Jeigu įmanoma, pridėkite defekto nuotraukas. Tai leis mums nustatyti gedimo priežastį ir apsispręsti dėl tolesnių veiksmų.

2. Prekės saugus pristatymas Pardavėjui tenka Pirkėjo atsakomybei. Prekę, įpakavus ją saugiai, siųskite adresu: MB "Hesperija", Gabijos g. 9-44, LT-06105, telefonas: 8-611-91480

3. Po prekės gavimo, garantinis taisymas paprastai trunka nuo 2 iki 4 savaičių, tačiau kai kuriais atvejais procesas gali užtrukti iki 8-10 savaičių.

 Patikrinę ir įsitikinę, kad gedimas kilo dėl gamintojo klaidos, o ne dėl netinkamo naudojimo ar mechaninių pažeidimų, mes pasistengsime kuo skubiau prekę sutaisyti arba pakeisti į naują. Jei prekė buvo pakeista ar remontuota dėl gamyklinio defekto, ji bus išsiųsta klientui nemokamai.